Japp haft en del att göra så hinner inte att blogga :) 
Kommer säkert gå lång tid efter detta inlägg oxå, men lite kan jag skriva.

Så vad har hänt?

Kevin har fyllt år,, det har varit kalas hit och dit.
Skolavslutning m.m

Kevin var iväg på piratläger med scouterna i 4 dagar!:-O 
Stora grabben!!

Vi andra solade, fixade i trädgården och i huset, finns alltid nåt att göra när man har hus ju..

Vi var iväg med Melvin i torsdags för han haltade lite och det visade sig att han hade "höftsnuva" inflamation i höftleden så nu har han precis ätit färdigt sista kuren av panodil.

Snart dax för lite semester på Böda sand =) eller snart och snart... 3 veckor.
Men det ska bli kul.
V blir 5 vuxna och 5 barn!

Idag var jag faktiskt iväg på en liten promenad trots att jag har ont i benet =) Känner mig nöjd!


Jaha det var det...  lägger väl ut lite bilder oxå.


ciao ciao***


Efter åskovädret



Spegeln & väggljusstakarna fick bli vita..



Min nya köksmaskin! Love it =)



Ute på promenaden, Kevin cyklar




Plockade en sommarbukett



hem till Ullvi :)



Vårat hus..




I syskonvagnen.




Va fint det blev med sommarblommorna :)




Trötta barn.. förutom Kevin då :p




Ojj då nu blev det många bilder :)


Kommentera

Publiceras ej