Jaha nu sover barnen så nu kan jag sätta mig ner en stund och skriva lite=)
Var iväg till Köping en sväng, köpte presenter som Kevin ska ha med sig på
badkalaset som han ska på imorgon, sen hittade jag ett par strumpbyxor till Nellie.



Mötte upp Göran och Birgitta på stan för vi skulle köpa
 tråd till dopklänningen som hon ska fixa till=)
Åkte vidare till Big Inn, där jag fixade ännu en present :p
Satte oss ner ett tag och pratade lite innan vi körde vidare hemmåt.


Snacka om att det blåste på vägarna! Svårt att hålla bilen rak ju!
Höjde volymen på stereon på full volym när jag åkte hem haha
måste ju passa på när man kan och inte har barn i bilen =)
Sommarfälgarna sitter nu på och blänker så fint i solen..


Kom hem och käkade lite mat, tonfisk och sallad=)
Nu ska jag kolla på lite tv..

Bye bye**


Bjuder på lite bilder:)


Milton


Fina Kevin<3


Mina underbara pojkar<3


Min lilla prinsessa<3

1 kommentarer

17 år & Mamma till sebastian

07 Apr 2011 19:38

Roligt att du med bloggar! :)

fasen vad snygga fälgar du !

kram

Kommentera

Publiceras ej