morrn morrn
Inte för att jag nyss vaknade, nejdå jag har vait uppe ett bra tag nu :)
Nellie vaknade vid 3 och var superpigg men efter lite mat somnade hon om och sov till 6
så då fick vi kliva upp.
Sedan var det att fixa frukost åt Kevva och se till att han kom iväg med bussen.
Lilla Melvin sov hos farmor och farfar idag och det har gått superbra sa dom <3

Snart bär det iväg till västerås, hoppas bara det inte regnar som igår...

Så nu är det på tiden att jag gör iordning på mig.

Bye bye**


Lägger in en liten bild på Nellie när hon sitter i babysittern nu på morgonen:)

2 kommentarer

Anonym

06 Apr 2011 16:49

Du får göra som jag nu, ha alltid kameran runt handleden :)

missar man inget, o fotar nästan allt jag skriver om hehe även att jag dricker kaffe :)



fin fin sida iaf :)

kram

Amanda

07 Apr 2011 11:04

Tack=) ska ta till mig rådet :p hehe

Kommentera

Publiceras ej